Ik kan schoenen aan - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Ada Vliet - WaarBenJij.nu Ik kan schoenen aan - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Ada Vliet - WaarBenJij.nu

Ik kan schoenen aan

Blijf op de hoogte en volg Ada

06 Januari 2011 | Mongolië, Ulaanbaatar

Hai allemaal,

Dank voor jullie reacties in de eerste plaats. Ga geen nieuwe foto's plaatsen, maar heb wel heel erg goed nieuws.

4 januari was ik jarig en ik besloot die avond voor het eerst andere schoenen aan te trekken dan mijn bergstappers. En... geen pijn, wauw. Blijf nog voorzichtig, maar je kan je niet voorstellen wat het betekende.

moest ik even kwijt.
doei, Ada

  • 21 Mei 2013 - 18:08

    Marie:

    Zal ik nu maar een paar mooie pumps voor je uitzoeken dan.
    Wel blij voor je hoor.
    liefs ons.

  • 21 Mei 2013 - 18:08

    Yolanda Van Kleef:

    Hoi Ada,
    Een gezond en gelukkig 2011 toegewenst!!
    Groet,

    Yolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ada

Ik ben een inmiddels flex-pensioener werkend in Mongolia om de gezondheidszorg te verbeteren, waarbij ik me de laatste jaren voornamelijk richt op de sociale gezondheidszorg en preventie. Werk voor 3 Nationale organizaties voor mensen met een handicap om deze organizaties te versterken en onafhankelijker te maken van donaties en project gelden. Doe af en toe een klusje voor organizaties diezich inzetten voor andere kwetsbare groepen in de samenleving, zoals heel arme families, ex gedetineerden, ex alcoholisten, etc. Mijn opleiding en ervaring liggen op het vlak van HRM en organizatie ontwikkeling.

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 99492

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

12 Juni 2006 - 17 Mei 2013

Mongolia

Landen bezocht: