Ada in Mongolie - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Ada Vliet - WaarBenJij.nu Ada in Mongolie - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Ada Vliet - WaarBenJij.nu

Ada in Mongolie

Blijf op de hoogte en volg Ada

27 Augustus 2011 | Mongolië, Ulaanbaatar

Beste allemaal,

VSO Uk gaat afbouwen in Mongolie, helaas, omdat er internationaal is besloten dat Mongolie geen ontwikkelingsland puur sang meer is.

Dat betekent dat mijn contract niet wordt verlengd en deze website binnenkort uit de lucht gaat.

Daarom heb ik een nieuwe blog aangemaakt via Gmail. naam is http://adainmongolie.blogspot.com,
want ik blijf hier werken en zal binnenkort precies aangeven wat ik hier heb afgerond onder VSO en ga doen vanaf nu.

Dankzij KLM pensioen nu al en flex PGGM pensioen per januari 2012 kan ik het redden om te wonen, leven, werken en vertaalster part time te betalen.

Lange tijd geen nieuws, omdat ik best wel slapeloze nachten heb gehad hoe ik de eindjes aan elkaar kn knopen, maar die zorgen zijn voorbij, de zon schijnt en er is heel veel leuk werk te doen, maar daarover dus later.

Wil iemand me even mailen of die blog pagina te bereiken is?

dank, dank en tot gauw.

Ada

  • 21 Mei 2013 - 18:07

    Sanne:

    Knap hoor, hoe je het allemaal voor elkaar bokst! Goed nieuws. Fijn.
    Tot mails maar weer, veel groeten uit Amsterdam, Sanne en Tjeerd p.s. blog werkt ook; dik voor mekaar!

  • 21 Mei 2013 - 18:07

    Yolanda:

    Hallo Ada, Wat fijn dat je daar kunt blijven wonen en werken zoals je dat graag wilt! Ik blijf jouw leven daar volgen en heb zeer veel respect en bewondering voor je!
    Ik volleybal weer bij VCH en ook daar ben je niet vergeten. Regelmatig valt jouw naam en vragen er mensen, of ik of iemand anders weet hoe het met jou gaat. Leuk toch hè.

    Hartelijke groet,

    Yolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ada

Ik ben een inmiddels flex-pensioener werkend in Mongolia om de gezondheidszorg te verbeteren, waarbij ik me de laatste jaren voornamelijk richt op de sociale gezondheidszorg en preventie. Werk voor 3 Nationale organizaties voor mensen met een handicap om deze organizaties te versterken en onafhankelijker te maken van donaties en project gelden. Doe af en toe een klusje voor organizaties diezich inzetten voor andere kwetsbare groepen in de samenleving, zoals heel arme families, ex gedetineerden, ex alcoholisten, etc. Mijn opleiding en ervaring liggen op het vlak van HRM en organizatie ontwikkeling.

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 99538

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

12 Juni 2006 - 17 Mei 2013

Mongolia

Landen bezocht: