die blogspot werkt niet - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Ada Vliet - WaarBenJij.nu die blogspot werkt niet - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Ada Vliet - WaarBenJij.nu

die blogspot werkt niet

Blijf op de hoogte en volg Ada

21 September 2011 | Mongolië, Ulaanbaatar

Hai allemaal,

Die blogspot werkt niet en mijn IT vriend is aan het beulen voor een goed doel, dus nog maar een keer hier, want ik heb groot nieuws.

Zoals jullie weten werk ik voor o.a. de rolstoelgebruikers in Mongolie; een heel grote doelgroep (tussen 10.000 en 13.000 mensen) met een heel kleine belangen organisatie, omdat er geen officiele registratie is.

De afgelopen weken 3 grote successen behaald.

Een Mongoolse vriend is bezig gratis voor hen een moderne website te maken.
De Canadeese overheid gaat betalen voor hun hoofdkantoor/annex werkplaats waar tenminste 15 rolstoel gebruikers inkomen kunnen verwerven, maar waar ze ook groeps gesprekken kunnen voeren om rolstoel gebruikers sterker in de maatschappij te laten staan; jullie kennen vast het begrip peer groep (lotgenoten versterken elkaar met ervaringen)
En het Rode Kruis Mongolie geeft hen gedurende 12 maanden gratis een pagina in hun krant die over heel Mongolie wordt verspreid, waardoor ze hun doelgroep kunnen bereiken en hun organisatie kunnen promoten.
Als ik maandelijks een klein artikeltje in die krant schrijf in het Engels, worden ze ook gelinkt aan de website van het Rode Kruis.

Is dat geen geweldig nieuws?

Verder schijnt hier al dagen de zon, heb ik sinds vandaag verwarming en sinds een week heerlijk heet water en sta dus heel lang onder de douche. Is mijn kat nu soms 2 dagen pleite, denk dat hij een vriendinnetje heeft of een ander gastgezin, maar als hij thuis komt is hij liever dan ooit, dus klaag niet.

Mijn eerste directeur, die me het absolute gevoel hier thuis te zijn heeft gegeven is helaas overleden. Dat heeft me heel erg aangegrepen, omdat hij mijn eerste beste vriend was in Mongolie. Ik zal hem heel erg missen.

Ik weet niet hoelang ik via deze site kan communiceren met jullie, maar jullie hebben mijn email adres, dus reacties graag daarnaar toe en niet hier; OK

Dank voor jullie aandacht en support.

Liefs Ada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ada

Ik ben een inmiddels flex-pensioener werkend in Mongolia om de gezondheidszorg te verbeteren, waarbij ik me de laatste jaren voornamelijk richt op de sociale gezondheidszorg en preventie. Werk voor 3 Nationale organizaties voor mensen met een handicap om deze organizaties te versterken en onafhankelijker te maken van donaties en project gelden. Doe af en toe een klusje voor organizaties diezich inzetten voor andere kwetsbare groepen in de samenleving, zoals heel arme families, ex gedetineerden, ex alcoholisten, etc. Mijn opleiding en ervaring liggen op het vlak van HRM en organizatie ontwikkeling.

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 99490

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

12 Juni 2006 - 17 Mei 2013

Mongolia

Landen bezocht: