Morgen proefdraaien in Gouda - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Ada Vliet - WaarBenJij.nu Morgen proefdraaien in Gouda - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Ada Vliet - WaarBenJij.nu

Morgen proefdraaien in Gouda

Blijf op de hoogte en volg Ada

21 Juli 2012 | Nederland, Moordrecht

Beste mensen,

We zijn er helemaal klaar voor. De route is in overleg met de chauffeur nog een beetje aangepast (toch wel handig zo'n ervaren chauffeur), artikelen in regionale kranten worden geplaatst, de spullen voor onderweg zijn uitgezocht en ingepakt en morgen gaan we nog even proefdraaien met onze nieuwste vondst: Rolstoelrijden is appeltje - eitje.

De Gamma in Gouda geeft ons morgen vanaf 14.00 uur een deel van het parkeer terrein om de behendigheidswedstrijd in rolstoelen te houden en onze trip te promoten. Aard is terug van vakantie, dus we kunnen de bus meenemen en al ons promotie materiaal.We hebben nog een gratis spandoek en logo stickers gekregen van Durk Duikmans uit Sneek en een vrijkaartje ballonvaart van Aerostat Ballonvaarten uit Moordrecht voor een verloting.

Ook zijn de eerste donaties binnengekomen, bedankt! Het loopt ook lekker met de verkoop van bedrijfsstickers en de eerste wolkjes (uit Diever en omgeving) zijn al op de bus geplakt. Dank aan iedereen die zich voor deze actie inzet.

Tot slot copieer ik hier nog de volledige route, omdat die een beetje is aangepast en we niemand willen missen.

Op 5 augustus vertrekken Joke en Ada vanaf “Recreatiepark IJsseldreef”, Oosteinde 15 in Moordrecht voor de eerste kilometers via de omgeving van het Houtmanplantsoen in Gouda, richting Bilthoven via Oudewater, Woerden en Haarzuilens om te eindigen op “Bos Park Bilthoven” te Bilthoven waar ze overnachten. De rolstoelbus gaat mee voor de promotie, de begeleiding en als “bezemwagen” en wordt bestuurd door voormalig Connexxion chauffeur Aard Ras die zich direct als vrijwilliger beschikbaar stelde toen hij van het plan hoorde.

Vanaf “Bos Park Bilthoven” rijden ze op 6 augustus via Lage Vuursche, Baarn, Bunschoten-Spakenburg en Nijkerk naar het “STRANPARCnulde” bij de afslag Nulde van de A28. Op 7 augustus rijden ze via Putten, Ermelo, Harderwijk en Nunspeet naar Recreatie oord “Veluwe Strandbad” in Elburg. De vierde dag, 8 augustus, rijden ze richting Meppel naar Camping “De Havixhorst” in Schiphorst via Kampen, Ijsselmuiden, Genemuiden en Zwartsluis. De laatste etappe is op 9 augustus waar eerst verzorgingshuis “De Stouwe” in Meppel wordt bezocht om daarna via Giethoorn en Steenwijk naar camping “ ’t Eeser Heideveld” in Wilhelminaoord te gaan waar ze door de andere twee bestuursleden van de Stichting worden binnengehaald.

groetjes Joke en Ada

• 21 Mei 2013 - 18:15

Anton:

Die spierballetjes zullen nog wel wat gloeien en groeien de komende dagen.

Ada

Ik ben een inmiddels flex-pensioener werkend in Mongolia om de gezondheidszorg te verbeteren, waarbij ik me de laatste jaren voornamelijk richt op de sociale gezondheidszorg en preventie. Werk voor 3 Nationale organizaties voor mensen met een handicap om deze organizaties te versterken en onafhankelijker te maken van donaties en project gelden. Doe af en toe een klusje voor organizaties diezich inzetten voor andere kwetsbare groepen in de samenleving, zoals heel arme families, ex gedetineerden, ex alcoholisten, etc. Mijn opleiding en ervaring liggen op het vlak van HRM en organizatie ontwikkeling.

Actief sinds 17 Mei 2013