Over 2 uur uit de startblokken - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Ada Vliet - WaarBenJij.nu Over 2 uur uit de startblokken - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Ada Vliet - WaarBenJij.nu

Over 2 uur uit de startblokken

Blijf op de hoogte en volg Ada

05 Augustus 2012 | Nederland, Moordrecht

Beste mensen,

Nog even op de valreep een kort berichtje uit Moordrecht waar we om 10.00 vertrekken voor onze rit door Nederland.

Gisteravond zaten we nog even buiten een wijntje te drinken, een heerlijke avond na al die regen, keken elkaar aan en werden best wel emotioneel.

Vijf weken geleden was er nog niet eens een plan en nu zijn we al zoveel verder. Zoals ik de vorige keer schreef is er al veel geld binnen en het blijft maar doorgaan. Gisteren stond Joke voor de C1000 in Moordrecht en toen bleek dat veel mensen de kranten hadden gelezen en werd er spontaan weer gedoneerd. Er stond eerst een artikel in de Krant van Gouda en daarna in het Algemeen Dagblad regio Groene Hart en gisterochtend hadden we een intervieuw met Landelijk Dagblad de Telegraaf die maandag of dinsdag uitkomt, nadat ze eerst onderweg foto's komen maken.

Hoewel we best moe waren en nog moesten inpakken besloten we toch nog even een rondje Recreatiepark IJsseldreef te lopen, het was immers een prachtige avond. Hartverwarmend waren de reacties en heel veel mensen droegen hun steentje bij, nodigden uit wat te drinken en als we daarop in waren gegaan zat ik nu niet achter de computer.

Het regent, jawel, maar wat nu valt, valt straks niet, het meeste zal wel naast ons vallen en na regen komt zonneschijn, dus ook in dat opzicht hebben we weer alles mee.

Geen nieuwe foto's deze keer, maar dat maken we onderweg wel goed. Hoewel ze op deze site worden overschreven hebben we ze allemaal in een aparte map, dus gaat er niets verloren.

Nu eerst koffie en dan gaan we ervoor!

groetjes Joke en Ada

• 21 Mei 2013 - 18:18

Serena:

go girls jullie kunnen het

• 21 Mei 2013 - 18:18

Alies:

Heel veel succes en plezier !

Ada

Ik ben een inmiddels flex-pensioener werkend in Mongolia om de gezondheidszorg te verbeteren, waarbij ik me de laatste jaren voornamelijk richt op de sociale gezondheidszorg en preventie. Werk voor 3 Nationale organizaties voor mensen met een handicap om deze organizaties te versterken en onafhankelijker te maken van donaties en project gelden. Doe af en toe een klusje voor organizaties diezich inzetten voor andere kwetsbare groepen in de samenleving, zoals heel arme families, ex gedetineerden, ex alcoholisten, etc. Mijn opleiding en ervaring liggen op het vlak van HRM en organizatie ontwikkeling.

Actief sinds 17 Mei 2013