Even op vakantie - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Ada Vliet - WaarBenJij.nu Even op vakantie - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Ada Vliet - WaarBenJij.nu

Even op vakantie

Blijf op de hoogte en volg Ada

01 Augustus 2007 | Mongolië, Ulaanbaatar

Hallo allemaal,

Eigenlijk ben ik nu even op vakantie, maar ik merkte dat mijn adressenbestand niet op orde was. Waarschijnlijk omdat ik een nieuw email adres heb genomen. Dus even een korte groet uit Mongolie, waar ik de nederlandse stortbuien heb geruild voor Mongoolse. Als het niet regent is het tussen 35 en 40 graden hier, dus ik kan mezelf in elk geval dagelijks uitwringen.

Veel collega's zijn deze periode weg, dus zelfs als je werkt kan je niet goed uit de voeten. Beetje rommelen dus en achterstallige administratie doen. O ja ik ga weer verhuizen. De huidige eigenaar wil het contract niet verlengen omdat haar broer er in trekt. Ben dus ook aan het pakken en schrok wel van de hoeveelheid dingen die je in een jaar verzamelt. (ja en weggooien doe ik nog steeds niets, je weet maar nooit).

Ik had vorige maand veel problemen met internet verbinding, door onweer en dergelijke lag Nalaikh plat. Het is altijd weer een verassing wanneer wel en wanneer niet. Kon ook maar enkele foto's plaatsen en omdat de computers hier allemaal met virussen zitten stuur ik even niets meer via mijn USB stick, want mijn computer is eindelijk schoon. Koste heel veel moeite, omdat ik graag de inhoud wilde houden. Uiteindelijk hebben ze alles er maar vanaf gehaald en alleen mijn documenten gered. Nu doet hij het weer, maar ik bewaak hem angstvallig voor zieke externe invloeden.

Eind van de maand heb ik waarschijnlijk even 3 maanden directe verbinding, lijkt me heerlijk.

Alle vakantiegangers wens ik mooi weer en de werkers niet te hoge temperaturen. J als we het voor het zeggen hadden.....

groetjes ada

  • 17 Mei 2013 - 16:28

    Dirk Arbouw:

    Beste Ada,
    Goed om weer wat van je te horen; ik was je adres kwijtgeraakt! Wens je de komende tijd alle goeds toe; hoop dat je nog steeds een goed gevoel hebt bij wat je daar doet.
    Groet van een kerkganger uit de Hoofdvaartkerk in Hoofddorp.
    Dirk Arbouw

  • 17 Mei 2013 - 16:29

    Sandra En Martijn:

    Hee ada hoop dat je weer helemaal op de plek bent daar vonden het fijn om je weer even in nederland te zien hoop dat je de foto op je nachtkastje hebt liggen. was helemaal top he met de schoentjes waren snel op. heel veel succes en rustig aan. veel liefs uit de bolderhoek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ada

Ik ben een inmiddels flex-pensioener werkend in Mongolia om de gezondheidszorg te verbeteren, waarbij ik me de laatste jaren voornamelijk richt op de sociale gezondheidszorg en preventie. Werk voor 3 Nationale organizaties voor mensen met een handicap om deze organizaties te versterken en onafhankelijker te maken van donaties en project gelden. Doe af en toe een klusje voor organizaties diezich inzetten voor andere kwetsbare groepen in de samenleving, zoals heel arme families, ex gedetineerden, ex alcoholisten, etc. Mijn opleiding en ervaring liggen op het vlak van HRM en organizatie ontwikkeling.

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 99549

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

12 Juni 2006 - 17 Mei 2013

Mongolia

Landen bezocht: