Mongolia - Reisverslagen van Ada van Vliet - WaarBenJij.nu Mongolia - Reisverslagen van Ada van Vliet - WaarBenJij.nu

Mongolia

After months of prepairing and training, if nothing serious is happening before then, I go to Mongolia to assist the management of the healthcentre in Nalaikh on the 18th of August.

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2014

Heel lang geleden leefde eens in Mongolia ....

25 Januari 2013

Nieuw jaar. nieuwe uitdagingen

17 Augustus 2012

De tussenstand

10 Augustus 2012

Gisteren laatste dag. Weer thuis!

09 Augustus 2012

Verslag woendag
Ada

Ik ben een inmiddels flex-pensioener werkend in Mongolia om de gezondheidszorg te verbeteren, waarbij ik me de laatste jaren voornamelijk richt op de sociale gezondheidszorg en preventie. Werk voor 3 Nationale organizaties voor mensen met een handicap om deze organizaties te versterken en onafhankelijker te maken van donaties en project gelden. Doe af en toe een klusje voor organizaties diezich inzetten voor andere kwetsbare groepen in de samenleving, zoals heel arme families, ex gedetineerden, ex alcoholisten, etc. Mijn opleiding en ervaring liggen op het vlak van HRM en organizatie ontwikkeling.

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 99548

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

12 Juni 2006 - 17 Mei 2013

Mongolia

Landen bezocht: