Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Ada Vliet - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Ada Vliet - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Ada

17 Augustus 2006 | Nederland, Hoofddorp

Beste vrienden, relaties en familie,

Mijn koffers staan gepakt en morgen om 13.10 vertrek ik, samen met Joke en Linda die ik op de trainingen heb ontmoet en nog 7 andere VSO-ers uit Engeland naar Mongolie.

Ik wil iedereen die ik de afgelopen weken gezien en gesproken heb heel erg bedanken voor hun lieve woorden, kaarten foto's en cadeautjes. Met name wil ik ook iedereen bedanken die VSO met een donatie of anderszins heeft gesteund en/of in de toekomst nog beloofd heeft te gaan steunen. Ook dank aan alle mensen die contact willen onderhouden om te bekijken hoe ze mijn werkgever in Nalaikh verder kunnen helpen met de ontwikkeling van de gezondheidszorg in hun distrikt.
Het was voor mij hartverwarmend hoeveel belangstelling jullie hebben getoond en hoe jullie meeleven met mij, VSO en Mongolie.
Ik probeer zo snel mogelijk meer informatie door te geven over mijn werkplek en mijn eerste ervaringen met dit prachtige land.
Het ga jullie allen goed in Nederland en ik zal aan jullie blijven denken.

Rest mij een laatste groet uit nederland van mij.

  • 17 Mei 2013 - 14:51

    Anneke:

    Hoi Ada,
    Morgen al... spannend! Veel succes en plezier! Ik ga je vanuit Nederland nog 3 weken volgen, daarna vanuit Namibië hopelijk ook.
    Liefs, Anneke

  • 17 Mei 2013 - 14:52

    Cornelia:

    Lieve Ada,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Ben benieuwd naar hoe het daar allemaal is. Heel veel goeds.

    Liefs,
    Cornelia

  • 17 Mei 2013 - 14:52

    Jan:

    Hallo Ada,

    Moet vaak aan je denken, ik wens je heel veel succes en hoop dat je al je doelen kun verwezenlijken. Ook ben ik heel benieuwd naar de eerste plaatjes, om een idee te krijgen van de omgeving waarin je je bevindt. Nogmaals heel veel succes ook namens Ria.

    Groetjes,

    Jan en Ria

  • 17 Mei 2013 - 14:52

    Kees En Annemarie:

    hallo ada
    gaat het goed in het land zo te lezen heb je het naar je zin. blij dit te horen,op excursie geweest
    en je hebt leuk gehad
    denk wel om je tasje.
    he, veel werk plezier en hoor weer gauw van je. groetje s kees annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ada

Ik ben een inmiddels flex-pensioener werkend in Mongolia om de gezondheidszorg te verbeteren, waarbij ik me de laatste jaren voornamelijk richt op de sociale gezondheidszorg en preventie. Werk voor 3 Nationale organizaties voor mensen met een handicap om deze organizaties te versterken en onafhankelijker te maken van donaties en project gelden. Doe af en toe een klusje voor organizaties diezich inzetten voor andere kwetsbare groepen in de samenleving, zoals heel arme families, ex gedetineerden, ex alcoholisten, etc. Mijn opleiding en ervaring liggen op het vlak van HRM en organizatie ontwikkeling.

Actief sinds 17 Mei 2013
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 99657

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

12 Juni 2006 - 17 Mei 2013

Mongolia

Landen bezocht: